Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Veggi en Grill. Meer weten? Ontdek meer
Steven
17 mei 2026 om 17:43
Lekker en vers!
Gianluca
2 mei 2026 om 6:26
lekker
Eman
26 apr 2026 om 14:35
Very coldbnot new food very bad quality......
Yunos
23 apr 2026 om 8:11
The quantity and quality was not good
Dominika
18 apr 2026 om 22:16
The order was delivered super fast and food was delicious like always!
asma
4 apr 2026 om 0:45
Slechtste restaurant in Gent. Elke keer dat ik bij hen heb besteld, moest ik meer dan een uur wachten en kreeg ik koud eten geleverd. Het duurt zo lang dat je er gefrustreerd van raakt. Ik raad het absoluut niet aan.
M
27 mrt 2026 om 0:10
Het was heel lekker!
Melle
11 mrt 2026 om 19:43
Mixed Syrische tafel was goed maar de gratis miniloempias ontbraken
Lester
23 feb 2026 om 18:06
Heerlijk. Gratis bezorging!! Voor deze prijs kan je het zelf niet maken! Life-saver voor mensen die geen tijd hebben om te koken en lekker en gezond willen eten voor een eerlijke prijs.
luna
23 feb 2026 om 15:31
Geweldig zoals altijd! Heerlijk eten, vriendelijke bediening. Absolute aanrader.